BRÄNN BOLLEN ISTÄLLET

Idag var det klassens dag i skolan. Vi skulle spela brännboll. Det var väl meningen att vi skulle "ha kul" sista dagen. Men kom igen, hur roligt är brännboll?!????! Spelade ingenting. Ville inte. Vi satt i gräset och glodde istället. Så kan man också spendera sista dagen, mhm.

När vår lärare stod och pratade kom tvåorna in och ba VI SKA DELA UT PRIS, och så var det JAG som skulle få pris??? Jag ba eh hjälp mig. Då hade jag vunnit på mediefestivalgrejen med min filmis. HAHA. Orkar inte. Var förvånad över att Conny ens ville att min film skulle vara med, hade aldrig någonsin trott att den skulle vinna. Men det var kul. Fick presentkort på bio och McDonald's så nu ska jag se 3D-bio och bli fet!!!!!!

Oscar nästa då ellör?

Kommentarer
Postat av: linn

Duktig du är då emelie!

Dösnygg header har du också!

2011-06-08 @ 15:35:48
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: mormor

Grattis gullhjärta du är bäst.Många kramar från mormor

2011-06-08 @ 17:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0