party

Inatt sov jag fler timmar än jag någonsin sovit förut. GISSA HUR MÅNGA. GISSARÅ. Okej jag säger. Förbered er på detta nu, det är stort. 16 TIMMAR. Waaaaa. Somnade klockan sex och sov hela natten. Sjukt drag det var då alltså. Jag är som en av Jennifer Lopez party people. Hon ba LET ME INTRODUCE YA, TO MY PARTY PEOPLEEEEE och jag ba WOOOHOOOOOOOO!!!!!

Okej ne. Men jag hade kunnat vara.

Nu är jag i alla fall hemma och ska... gissa vad. Åå, så jävla tråkig jag är. Önskar att jag kunde säga att jag skulle träffa någon eller vara cool på något annat sätt, men nej. Jag ska spela Runaway 2. Brian har precis lyckats klä ut sig till Professor Mignon och ska försöka hitta Gina på ett militärläger och jag är så jävulskt taggad på att klura ut var hon är OKEJ!!!! Dö. Jag har ett spännande liv.

Detta var innan jag föll i min 16-timmar långa dvala.


Detta var efter. Vi spelade Med Andra Ord och jag upptäckte att jag kunde sätta spelbrickorna i mitt ansikte. Ser ut som ett vrak, men försök att se snygg ut själv efter en liknande dvala. FÖRSÖK BA, JAG UTMANAR DIG.

Kommentarer
Postat av: linn

HÄHÄ dåligt planerat emelie ;)

2011-06-13 @ 12:20:32
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0