en midsommar

Jag spenderade både midsommar och midsommardagen uppe i Hälsingland med en miljard av mina släktingar. Det känns som att jag är släkt med ALLA i den där byn på något sätt. Alltid när jag är där och vi träffar någon helt okänd så kan farmor plötsligt säga "OKEJ EMELIE NU SKA DU FÅ HÖRA: DETTA ÄR DIN PAPPAS TREMÄNNINGS KUSINS BARNBARNS MOSTERS GAMMELFARMOR" och jag ba eeeeh okej. Men jag hade oerhört trevligt där, som vanligt. Vann saker på lotteri, åt jordgubbstårta, blev medsläpad ut i skogen, fick göra hjärt-och-lungräddning på hästar pga råkade ge dem hjärtattacker osv.

Idag har jag varit på Ikea och i stugan och let me tell you, VÅRT LOFT ÄR DET FINASTE NÅGONSIN. Har aldrig bott så fint förut. Hatar mitt rum nu, vill inte bo här. Med blomtapeten. Hurva. På onsdag flyttar vi ut dit i alla fall, och jag ska försöka fixa internet till min dator där. Nicklas lärde mig hur jag kan använda internet från telefonen till datorn utan sladd SÅ DET SKA BLI INTRESSANT ATT PROVA, mmhm. Vet ej varför jag skrev det där i versaler.

Pappa spillde ut sin favoritwhiskey på bordet och ca såhär kul var det.


HAHA är så djävulskt snygg på denna bilden. Särskilt fin dubbelhaka. Sitter och pillar lill-Albin på huvudet. Han är så söt att jag dör lite inombords när jag tänker på det.


En annan kille som är söt är Ferguson. Han är så liten att han får plats i min handflata. Dör. Älskar katter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0