april april

Såg nyss Big Brother, och HAHA. Skräcktemat var det roligaste jag sett på TV sedan... eh ja, Carl Bild. Jag blir av någon anledning inte rädd av skräck. Jag SKRATTAR som en psykopat när jag är rädd. Som när jag såg The Grudge för ett tag sedan, Sofia och Linn sket på sig och jag fattade inte varför. Jag blev uppriktigt besviken när den där kritvita tjejen inte kom fram på en stund för att filmen blev så tråkig. Tradig handling liksom.

Det var säkert något i min barndom som gick fel som har orsakat att jag inte får *utlopp för känslorna* när jag blir rädd. Haha. Eller. Inte.

Nu ska jag sova och ladda upp för födelsedagsmiddag på Harrys imorgon. Nej, jag fyller inte år. Min farfar gör det. På första april. Vilket skämt han är liksom. HAHAHAHAHAHA. Så jävla roligt.

Vet ni vad det bästa med den här videon är? Simons skratt på slutet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0