en lista innan dolmio

När vaknade du imorse?
- Runt 10.

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- "Moas mobil låter" eller något i den stilen.

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Nej.

 

Vilket humör är du på?
- Är skitglad eftersom att jag ska äta dolmio idag. Igen. Älska att bo ensam. Hehe.

 

Vad har du på dig just nu?

- Pyjamaströja och världens fulaste cerisrosa mjukisbyxor.


Har du ont någonstans?

- Nej. Trodde jag skulle få träningsvärk i arslet av att gå uppför backen igår, men jag slapp det.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Dolmio. VILKEN DAG ÄR DIN DOLMIODAG? Varje dag är min dolmiodag.


Hur mycket var din senaste lön på?
- Får inte lön. Men studiebidraget ligger på 1050 kr.


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- Maaaaaaaaaaat.


Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

- Vadå, nånsin eller idag? Idag var det google. Första gången nånsin var det väl typ lunarstorm eller något.


Vad ska du göra idag och ikväll?

- Ingen aning. Äta dolmio och träffa någon sköning kanske.

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

-


Varför ska man läsa din blogg?
- För att man vill. Hoho hehe hihi.

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Var i skolan och hade håltimme.

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- Nej. Haha. Sorgligt.

 

När fotade något senast, och vad?

- Fotade senast bilden på sängen i inlägget nedanför.

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- Ingen aning, vi får se.


Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

- Luft.

 

Vad tror du att klockan är?

- Strax efter ett. Oj. Den var nästan halv två. DAGS FÖR DOLMIO SNART!!!!!!!!

 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
- Jag skulle fråga Wilma om hon har ont i tassen. Tror att jag råkade klämma den i dörren när jag stängde den. Såg henne inte. Oops.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0