fredag rawr

Idag kom jag på en smart sak. God blir dog baklänges. Alltså kan man säga oh my dog istället för oh my god. Eller om man vänder hela grejen baklänges så att det blir ho ym dog. Eller... dog ym ho.

Alltså, ibland blir jag alldeles blown away av mina egna idéer. Så jävla bra. OH MY DOG, DOG YM HO, WHATEVER.

Förövrigt så är det helg nu, vilket är bra. 34 dagar kvar tills vi åker till USA. Nästan bara en månad. Och 24 skoldagar kvar!!! Tror att jag räknade skoldagarna fel förut. Jag ska alltså bara äta i matsalen 24 gånger till innan vi åker. WAAAAAAA. Sjukt.

På tal om matsalen så var det jättegod mat idag. Några riktiga kockar var där och gjorde wok i den största wokpannan jag någonsin sett. Det var skitgott. 5/5 poäng. Bra där!

Hade tänkt att bara lägga upp låten, men den här videon var så ful att jag bara måste lägga upp den. Wtf liksom.


Kommentarer
Postat av: Mallanmamma

oj den låten hörde man inte igår =)

2011-03-11 @ 17:47:31
URL: http://www.mallanmamma.se
Postat av: Sofia

hahahahaha va fan? :D sikken video!

2011-03-11 @ 19:06:06
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0