mina kvinnor

Jag åkte till Sofia igår kväll och tittade på melodifestivalen med henne och Linn. Jag RÖSTADE till och med på Daniel (eller ja, "The Moniker" men det namnet är töntigt) OCH SÅ GÅR SAADE OCH VINNER. Jag ba?!?!?!? HALLÅ LIKSOM. 3 bortslösade kronor, TACK SAADE, TACK SOM FAN.

Sen tittade vi på The Grudge och Sofia bajsade nästan på sig bakom sin kudde. Jag fattade inte så mycket av filmen, mer än att det kom fram en kritvit tjej med gapande mun och lät som en knakande dörr ibland. Dödade alla gjorde hon också, bitchigt liksom.

Efter det somnade alla tre till Wayne's World. Jag somnade med mina brillor på, lite fail.






Min mobilkamera är så bra. Fast ne. Ändå är de här bilderna sönderredigerade. Sämst.

Kommentarer
Postat av: linn

HAHAHAHAHAHAHAH!!!!! KVÄLLEN VAR GRYM!

2011-03-13 @ 19:20:42
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: Sofia

och läskig!!! hahaahah, jag ska aldrig kolla på the grudge något mer.. fy fan :D <3

2011-03-13 @ 20:46:55
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0