OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG

NU HAR JAG SUTTIT BAKOM EN RATT, SLÄPPT PÅ KOPPLINGEN OCH GASAT. JAG HAR KÖRT BIL. AAAAAAAAAH.

Var grymt exalterad, och det gick faktiskt bra! Men det var läskigt. Fick motorstopp x antal gånger. Det svåraste är att starta bilen, herregud alltså. Var megaimponerad av mamma efteråt när hon ba började köra bilen som om det var det lättaste i hela världen. Jag som alltid trott att bilförare bara har sitter där och trycker ner gasen och vrider på ratten.

Jag lyckades i alla fall starta bilen rätt bra, växla till tvåan, backa bilen och vända runt den när det kom stora snödrivor. Kändes faktiskt bra. Även om jag tappade tålamodet på slutet så var det en bra första gång. BRA EMELIE. Och bra mamma som höll sig lugn och inte typ slängde sig över ratten som en galning när jag gjorde fel. BRA VI ÄR.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Gillar din header! Så somrig :)

2011-03-13 @ 19:03:47
URL: http://iasa.blogg.se/
Postat av: linn

hahah, gillar kommentaren innan!! ;D

hahaha emelie är för bra för att vara sann ;D

2011-03-13 @ 19:21:35
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0