w0w

Emelie bloggar, wow. Har varit sjuk hela helgen och i torsdags och fredags var jag hemma från skolan, så det liksom inte funnits så mycket att skriva. Är fortfarande täppt i näsan och har lite ont i halsen, men det är ju bara coolt.

Imorse gick jag upp tjugo i nio. Trodde jag. Det visade sig att klockan var tjugo i tio. Och JA, jag hade ställt om klockan, faktiskt (okej, mamma hade ställt om klockan åt mig, men det räknas). Jag tänkte bara väldigt fel. Jag är alltid helt borta på morgonen, särskilt när jag precis har vaknat. Hjärnan sover liksom fortfarande. Och jag började klockan tio, så det var ju bara att stressa ihjäl sig.

Annars då? JO, DET ÄR 17 DAGAR KVAR TILLS JAG ÅKER TILL USA.

Var avundsjuka.

Nu ska jag börja skriva en artikel till mediekunskapen. Ska skriva om en kille som nästan blev uppäten av en björn. Det ironiska är att han heter Olle. Man ba "mors lilla Olle!!!" Ska försöka smyga in det någonstans i artikeln tror jag. Läraren kommer dö av skratt.

Jag på en balkong på Gran Canaria. Ibland har man det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0