clumsy

Stannade hemma idag, orkade inte gå till schooly. Hade ett litet meltdown imorse. Låg kvar i sängen trots Gustafs desperata försök att få upp mig. Han satt i mitt rum och spelade tre hårdrockslåtar på samma gång, ändå vägrade jag vakna och gå upp. SÅ JAG LÅG KVAR.  Behövde den här dagen. Har suttit på balkongen i solen och läst min engelskabok. Läser En prinsessas dagbok 2. Älskar den, helt underbar. Skrattar rakt ut. Inte ofta böcker är så roliga. Alla svenska ungdomsböcker handlar bara om tjejer som är självmordsbenägna, typ.

Har varit väldigt stressad de senaste dagarna vilket har lett till att jag har varit 10 gånger klantigare än vanligt. Har varit ännu mer inne i mina egna tankar och ännu mer disträ, vilket har inneburit katastrofal klantighet. Igår skulle jag ta ketchup i skolan och råkade trycka på fel pump så att ketchupen hamnade på golvet. Killen bakom mig dog i skrattplågor (R.I.P.). Efter det spillde jag ut ett halvt glas vatten över salladen och sen gick jag in i en dörr. Idag gick jag rakt in i en stol också. Gustaf efteråt ba "VARFÖR FILMADE JAG INTE???????"

Ett plus med all denna stress är att jag har fått skitmycket gjort. Min film är i princip helt klar, mitt DVD-ställ är klart och slutprojektet i arbetsmiljö är klart.

Längtar tills sommarlovet. Då kanske mina blogginlägg kan handla om något annat än skolan för en gångs skull.


Kommentarer
Postat av: linn

du är busig du emelie!

2011-05-19 @ 23:35:45
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0