det här med eget ansvar

Vi hade nyss engelska nationella. Skriva uppsats. Jag tycker alltid att allt jag skriver blir så töntigt och kasst, men sedan får jag nästan alltid MVG på saker jag skriver på engelska. Vet inte hur det går till, det bara händer. Hade varit skönt att ha det så i alla ämnen, men nej, i matte och NO måste man ju vara efterbliven. Dock kommer jag aldrig någonsin mer behöva ha någon form av NO. Älskar media.

Idag har vi mediasnurren och eftersom att alla har provat på alla de olika ämnena så ska vi nu börja jobba med våra filmer och alla miljoner saker som hör till den. Manus, DVD-omslag, DVD-ställ, foton osv. GUVA MYCKET MAN HAR ATT GÖRA. Plus att vi har en fotoläxa. Och så har jag ett matteprov. Och så ska jag göra broschyren. Mitt problem är bara att jag inte vet vilket program som är bäst att göra den i?!?! Någon som vet? Photoshop eller InDesign? Eller nåt annat? SVARA MIG.

Nu ska jag försöka ta tag i mitt manus. Känns mest jobbigt eftersom att jag inte riktigt fattar Celtx som vi skriver manus i och min textlärare är inte här och wäääääh. Skärp dig nu Emelie. EGET ANSVAR! TA TAG I DET!

Jag har coolaste tröjan i rummet.

Kommentarer
Postat av: linn

haha lat som vanligt är jag ju ;)

2011-05-04 @ 17:11:24
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0