dumt

Jag, Sofia och Linn försökte förstå oss på cruising igår. Det gick inte så bra. Eftersom att vi är bättre på det här med kladdkaka än bilar så gick vi till ett café och satte oss där istället. Alla bilarna var jättefula. Varför föddes jag i Gävle? WHYYYY.

Eftersom att jag var utomhus så mycket igår kväll så är min förkylning mycket värre idag (SMART EMELIE), hostar vidrigt slem (alltså, verkligen SLEM. Tänk er slime. FRÄSCH TJEJ) osv. Så jag mår bajs. Det är inte kul att må bajs. Om man inte gillar bajs förstås. Jag gillar inte bajs.

Ni ser ju. Jag är både fysiskt och psykiskt rubbad. Måste lägga mig ute i solen en stund och bli frisk. Eller så stannar jag här. Orkar inte resa på mig. ÅååÅÅÅÅåååÅÅå gnääääääääääll *tycker synd om mig själv*.

En inte alls suddig bild från igår kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0