fnizz

Jag är sjukt fnissig i skrivande stund, men har ingen att fnissa med. Fnissar åt allt. Såg nyss en grej på facebook och fnissade som en liten tjej. Fast jag är ju en liten tjej. Så... HAHA orka.

Christian åkte ut ur Big Brother. Vill gråta en skvätt. Har hejat på Christian ända sedan första början när han var jättetyst och bara stod och dansade för sig själv i ett hörn hela tiden. Hade han inte haft den där fula mustaschen hade jag crushat lite på honom, men nu gick ju inte det. Sen när Peter åkte ut ville jag slita huvudet av någon, men sen visade det ju sig att han inte hade åkt ut, och då dansade jag tango framför teven, så glad blev jag. Över ett TV-program. Så jävla sorgligt.

Imorgon börjar jag vid två. På tisdag också. LÖV THAT BITCHES <333333

Haha, alltså orkar inte vara mig själv just nu? Så konstig.

MVH Alien-Emelie.

Kommentarer
Postat av: matildabästalind

FEL! imorn är vi leeeeeeediga! ;););););););) om du inte har en massa rester i arbetsmiljö eller mediekunskap, men det har du väl inte.... eller hur emeliiiiie!?!? ;) <3

2011-05-30 @ 12:31:18
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0