inlägg skrivet igår kväll

Nu går jag nog och lägger ma. Imorgon ska jag ha datorkunskap där jag på något sätt måste få ihop en hemsida, och sen ska jag till Sätra och ha lite orientering. Fast jag har bestämt mig för att jag istället ska kolla på när alla andra har orientering. Kommer att hosta upp 3 liter grönt slem om jag är med. Fast det vore kanske kul, för då kan jag skapa en egen flubber!!! Fast. Det kommer nog inte hända.

Var på kinarestaurang med Louise idag och skrattade tills min hals brölade sådär konstigt som den kan göra när jag skrattar och är väldigt mätt samtidigt. Lyckad kväll med andra ord. Det var bara vi i restaurangen. Eller ja, en stund satt det en ensam (mobbad) tant och åt där också, men annars var det bara vi. Vi och vår servitris som var konstig. Hon såg så otroligt harmonisk ut hela tiden. Vill ha vad det än var hon gick på.

 

Det är nu ni kommenterar "fin <333".


Uppdat: MOGET AV MINA FÖRÄLDRAR ATT STÄNGA AV INTERNET EFTER ELVA SÅ DET INTE GICK ATT PUBLICERA, AAAARGH.


Kommentarer
Postat av: Den elaka

Sånt som händer när man försover sig alldeles för ofta.....

2011-05-12 @ 16:54:20
Postat av: Anonym

fin <333

2011-05-12 @ 17:02:49
Postat av: sanna

fin <333

2011-05-13 @ 11:10:03
URL: http://sannakarlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0