Jag börjar om 5 minuter men ligger kvar i ...

imag0377_1305789 (MMS)

Jag börjar om 5 minuter men ligger kvar i sängen. Ingen annan kommer säkert vara på första lektionen. Har man inga rester i datorkunskap kan man ta sovmorgon. Jag vet inte om jag har det, och om jag har det så är det excel-uppgifter. Alla som har haft datorkunskap kan nog hålla med om att excel är bland det värsta som finns. Efter det är det utegympa. Frisbeegolf eller fotboll eller något annat jättehemskt. Efter det är det 3 timmars håltimme och sen helt onödig svenskalektion. SJUKT OVÄRD DAG. Av den anledningen ligger jag kvar här och protesterar mot mitt eget liv. Igår gjorde jag skolarbete precis hela dagen, så mitt huvud är helt slut. När jag kom hem gjorde jag om broschyren tills det blev natt. Hade ångest över att den var borta. Idag vill jag bara vara hemma och sova och inte träffa någon alls, men det går ju inte. Die potatoe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0