låter mer som en uppkastning än ett ortnamn

Vår gympa blev inställd idag så vi har en tre timmars håltimme innan bilden. KULT. Fast ne. Om vi inte hade haft någon engelska hade vi kunnat börja kvart över ett istället, men så kul ska man ju inte få ha.

Min dryga förkylning som har legat och lurat hela veckan har blivit värre och utvecklats till en jobbig hosta. Hatar att hosta. Känns som att jag ska spy hela tiden. Imorse gjorde jag nästan det efter ett megahostanfall. Jag ba HUUUUUUURVA... järup, men mer än så blev det inte. HAHA, jag ba VET att ni är superintresserade av såna äckliga detaljer.

Jag ser fram emot den här helgen, jag ska försöka återhämta mig från jetlagen så mycket som möjligt, vilket betyder att jag INTE kan vara uppe halva natten. Önska mig lycka till med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0