stunder som fastnat på bild den senaste veckan

CHILL BA.

 

Matilda i solen.

 

Jespers kattröja. WILMA VAR MED, WOW.

 

Ett konstverk jag gjorde på bilden. Vi skulle göra ett montage av tidningsutklipp. Jag gjorde en getingman som runar.

 

Matilda satte en bok på mitt huvud och knäppte en bild. Anledningen till detta är okänd.

 

 

Tamara gjorde en fin keps av kartong på expon.

 

En helt random katt som spejar. Älskar det ordet. Spejar.

 

SER NI GUBBEN I FÖNSTRET????? Sofia såg honom, jag hade aldrig sett honom, trots att jag går förbi det där huset varje dag. Fönstret är målat, gubben också. Det är tur att jag är alldeles för disträ för att lägga märke till såna saker på egen hand, annars hade jag bajsat på mig.

 

Sofia mobilar. Hehe.

 

Louise käkar kinesmat.

 

Jag smakade friterad banan för första gången idag. Jag hatar varm frukt och anade att jag inte skulle gilla det, men någon gång måste man ju prova. Nu har jag provat. Jag åt bara fritering och glass, dissade frukten. Nyttig tjej.

 

Efter noggrann inspektering av bordsduken på restaurangen kom vi fram till att krumelurerna såg ut som snoppar. MOGET.


Kommentarer
Postat av: Louise

jag ba, what the fudge are you on about? -.-'''''''

2011-05-11 @ 23:43:01
URL: http://louisewi.blogg.se/
Postat av: sofia

hahah jaa, det där målade fönstret var äckligt! speciellt gubben! uuha

2011-05-12 @ 12:41:14
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0