skön dag

Det är så obeskrivligt sköööönt med en dag utan schema. Jobba fritt. Det är grejer det. Jag blev klar med mitt manus och hann till och med börja på bildmanuset, dock är jag rädd att jag har glömt det på ett bord i skolan. Jag är tillräckligt klantig för att göra en sån sak, och det vore väldigt irriterande.

Jag måste även utse min I ♥ NY-tröja till min nya favorit. Den är så sköööön. Den här dagen är så sköööön.

Martina tog en bild på mig utan att jag var beredd, vilket resulterade i den här onda blicken.


Martina chillar i exposalen.


Jesper ritade snoppar i Martinas bildmanus.


Efter det hoppade han framför min kamera när jag skulle ta kort på en vackör björk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0