stagefright

Jag är så trööööööött. Orkar inte leva. HAHA FAN VAD EMO men på riktigt. Vill sova hela dagarna och så. Sommarlov om en månad. Så obeskrivligt underbart äckelskönt. Dock har jag ångest inför skolavslutningen. Ååååå. VADÅRÅ undrar ni. Jo, jag är nominerad till novelltävlingen i skolan, vilket betyder att jag måste gå upp på scenen. Kul med scenskräck och så, gillar detta. ELLÖR GÖR JAG DET? Ne. Om jag vinner kommer jag väl dessutom bli tvungen ta emot något slags pris och riskera att börja psykoskratta pga uppmärksamhetsoverload. Ändå vill jag vinna eftersom att priset är pengar (och för att det skule betyda att min novell är bäst, heheeee), sååååååå man säger ju inte nej liksom.

Dessutom vore det en rätt skön känsla att ba ge tillbaka för alla de gånger jag INTE fick något pris whatsoever på engelska skolan under de fyra år jag gick där. De delade ut ca en miljard priser, men NEJ, lärarna hatade ju en. Nu skulle jag dessutom få pengar för det, allt engelska skolan gav ut var ett inplastat diplom HAHA.

Nu kommer jag ju säkert inte vinna, men lite scenskräcksångest har jag ändå. När jag var mindre hade jag 0 scenskräck. Var tog det vägen? VA? KOM TILLBAKA LILL-EMSAN.


Hej karibiska havet, jag vill ha dig tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Sofia

men raska upp dig då!! :D

2011-05-17 @ 12:36:10
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0