alltså mitt liv

A poem,

Something I’ve never written before,

Making me nervous,

Feeling like I should look up some fancy words in a thesaurus,

Get deep,

Perhaps even a bit emotional,

Maybe shed some tears in agony,

But that’s not who I am,

Not who I like to be,

So I didn’t do that,

Instead I chose to tell you,

About the fact that I don’t like being emotional,

Now please excuse me,

While I go cry over my unemotional self.

 

 

Vi hade som uppgift till engelskan att skriva en dikt. En helvetes jävla dikt. Jag är inte djup eller känslomässig på något sätt egentligen, och för mig att vara poetisk med dessa fantastiska egenskaper är mest bara jättejobbigt. Så jag gjorde mitt köngligaste. Och det blev köngligt.

 

Om ni ursäktar så ska jag återgå till att skriva om min gurrrrrl Virginia Woolf nu, hejdå.

 

 

Min bitch.


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh Virgina Woolf <3

2011-12-01 @ 07:35:25
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0