#bloggarnuwoho

Heeeejhej loverz. Sitter här i mitt rum och prokrastinerar min svenskauppgift. Den känns verkligen outhärdligt jobbig. Ska skriva en bokgrejsimojs WÄÄH. Har skjutit upp den hela lovet, men har bestämt mig för att den ska bli klar ikväll. Den MÅSTE bli klar ikväll. Annars ger jag er tillstånd att spotta på mig nästa gång ni ser mig. Lovar.

Annars då. Jo, jag försöker lära mig detta med hashtags på twitter. Har aldrig riktigt fattat vad de är till för men jag antar att de är till för trending topics???? ELLER? Alla använder dem och jag känner mig trög som inte förstår syftet. Vill också vara med i gänget liksom. Teach me how to hashtag, teach me teach me, yeah yeah.

Hade praktik idag, Matildas första dag där, wiiie. Dock att vi inte hade något mer att göra vid 12 så då gick vi ner på stan och var tjocka på Mcdonalds istället.

HAHA social tjej.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men asså gud vad snuskigt att du äter på donken och tar på din bebis!!! FLOTT!!! HAHAH Puss på dig semlan pemlan! <333

2011-11-08 @ 18:54:02
URL: http://malasp.blogg.se/
Postat av: sofia

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. jag vart hur sugen som helst på donken nu alltså. åhhhhh vad jobbigt. hahaha, jag vart så sugen så jag bara vill gråta nu.. :(

2011-11-08 @ 19:41:50
URL: http://nossleumas.devote.se
Postat av: Matilda

hahahahhahhaha känner mig som VÄRSta papparazzinn när jag knäppte kort på dig i smyg... ;) MOAHahHAHA

2011-11-08 @ 19:53:41
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0