bulle är gott

Sitter i biblan på Polhem och prokrastinerar arbete. Har läst ungefär hälften av en novell som handlar om afrikanska kvinnor som vill ha rakt hår på en hårsalong och jag känner att jag har fått nog av den. Jag behöver inte veta mer liksom.

Åt nyss en jättegod bulle också. Värmde upp lite inför de kalla, torra potatisbullarna som väntar i Borgis matsal när vi kommer tillbaka, mmmmmm. Som vi alla vet utgörs den viktigaste delen av kostcirkeln av smaklösa potatisplättar med lingonsylt.

 


Bulle och wienerbrööööd. Råkade ta en tugga av bullen innan bilden togs, MVH hungrig tjej.




Vi ska inte glömma de autentiska tandläkarmuggarna man dricker vatten ur här på Polhem.

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Ååh jaa! :D Gunnel och Erik kommer hit snart, jag ska binda fast dem och tvinga dem att kolla på my little pony... MOAHHAHAHAHHA 8D

2011-11-18 @ 19:05:22
URL: http://brevtillframtiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0