hungriga spel

Mina fötter är helt förlamade. Vi filmade GIFs sista träning för året idag på praktiken, och fy helvete vad kallt det blev. INGEN känsel i fötterna, och de är fortfarande helt bortdomnade. Känns ändå dumt att klaga när vissa av spelarna hade SHORTS på sig??? Sjuka människor. Vintern kan gå å hänga sig. Är bara glad att det inte snöar än, kommer grina när det kaoset börjar.

Annars då? Jo, jag har tittat på Hunger Games-trailern ca hundra gånger sedan jag kom hem. VARFÖR KAN DET INTE BLI MARS FÖR. Måste få tag i andra boken. MÅSTEEEEE. Dör. Dock att jag vill spara den tills jag åker utomlands i februari, och jag vet att det finns tre böcker, men jag vet också att om jag får andra boken så kommer jag att sträckläsa den och den kommer att ta slut på max två dagar och då kommer jag vilja läsa sista. Kanske ska jag spara sista till semestern? Åååå jag vet inte. I-landsproblem numero uno.



Kommentarer
Postat av: Matilda

hahahhaha men va? din tur att vara paparazzi nu eller?!? haha märkte inte att du knäppte kort där :')

2011-11-22 @ 18:49:10
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0