i can't even

ALLTSÅ. BREAKING DAWN. DET FINNS INGA ORD. INGA ORD FINNS DET. FÖR. HUR BRA. DEN VAR.

Den var så fin. Liksom... bara fin. Guuu. 10000 gånger bättre än de andra filmerna.

På riktigt, OM du hatar Twilight bara för att hata Twilight så MÅSSSSSTE du se den här. Allvarligt talat. Grinade nästan lite efteråt pga braheten. Dör att det inte går att köpa DVDn än, gaaaaaaah. VILL SE DEN IGEN. Nån som vill gå med mig eller.

Trodde ärligt talat att jag hade slutat löva Twilight, men nu är jag 14 igen. Är kär igen. Helt kär. Helt underbart. Jag älskar Twilight. Alla som muckar med Twilight, ni måste sluta läsa min blogg, hejdå.

 

HAHA hej, gapa mer.


Kommentarer
Postat av: sofia

hahahaha ååå. ja jag håller med. det finns inga ord över hur jävla bra den var! jag kan börja grina bara jag tänker på den, iiiiiiiiiiiiiih <3333

2011-11-20 @ 09:02:28
URL: http://nossleumas.devote.se
Postat av: Matildå

JAG DÖR ATT VI MÅSTE TYP VÄNTA I EN MILJON ÅR TILLS FORTSÄTTNINGEN KOMMER!!!!!!!!!!!!!

2011-11-20 @ 09:45:11
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0