myzer runt

Hallå där kissekatter. Ligger i sängen med mina fulaste mjukisbyxor och pyjamaströja och *lördagsmyzer.* Börjar få lite julkänslor. Bara lite. Orkar dock inte tänka på att det snart är jul för jag har alldeles för mycket kvar i skolan som ska in innan dess, vill ba skjuta nåt. Måste nog ta morgondagen till att plugga ihjäl ma. Måste måste måste.

Om nån timme ska jag till morfars julkonsert som han gör med kören varje år, måste dit. Tradition. *Julmyzer.* Efter det ska jag åka hem till Matildus och ha lite mys med tjejerna i klassen. Så blir det. MYZIG DAG ÄR MYZIG.





Kommentarer
Postat av: Matilda

AAAAAAAAAAAA EXZITIIIIINGG!

2011-11-26 @ 19:17:39
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0