saker jag är nöjd över

  • Skridskoåkningen blev inställd idag så jag behöver ingen rullstol WOOOHOO.
  • Har skickat in bokanalysjäveln.
  • Min myzbelyzning i fönstret.

Dock att jag har engelska B imorgon. Har aldrig tyckt att engelska har känts svårt förut, men det här är äckligt jobbigt. Hatar kursen något så enormt. Efter jul är den över, phewww. Då ska jag ha historia istället HAHAHA fml.

Bara för att avsluta med något positivt så kan jag meddela att det är nästan bara en månad kvar till jullovet omg.

 


Kommentarer
Postat av: Che G

Kära vänner kolleger,

jag sänder er hälsningar ifrån ett folk

på andra sidan Atlanten,

emellan två kontinenter.

Ett folk som äntligen rest sej ur askan

av hundratals år av förnedring.

Ett folk som bär på ett hopp och en dröm

om att själva få skapa sin framtid.

Jag hälsar er från Nicaragua,

jag hälsar er från Nicaragua.



2011-11-09 @ 21:41:11
URL: http://www.youtube.com/watch?v=IL0kelfsSFc
Postat av: Matilda

sv; moahahhahaha! det är mitt nöje om dagarna. fresta alla genom att äta god mat! ;)

2011-11-10 @ 22:14:25
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0