streckgubbar

TJENARE. Sitter här på arslet och borde plugga, men istället bloggar jag. Varje gång jag försöker plugga så bloggar jag istället, bara för att det ger mig mindre dåligt samvete än att sitta på tumblr. När jag bloggar får jag ju ut något av det i alla fall HAHA, ni blir glada på mig. ELLER.

Har nationellt prov i engelska imorgon, får lite panik över det. Min engelskalärare säger att jag har MVG när det gäller att skriva och prata engelska, men att jag ligger på G när det gäller att analysera saker. Hahahaha. Suck å stön. Har alltid varit sämst på sånt, det är därför jag aldrig har haft mer än G i SO-ämnena. Är inte bra på att tänka, för så fort jag måste tänka blir allt så tråkigt och då blir jag otaggad och vill inte vara med längre. Mycket roligare att bara göra utan att analysera sönder allt.

I alla fall så gjorde vi affischer idag. Min skiss var fin. Min riktiga affisch var ful.


HAHA eftersom jag har 0 talang när det gäller att rita så gjorde jag streckgubbar istället, min specialitet. Väldans vackört.

Kommentarer
Postat av: sofia

men wow! fett kungligt emelie :D

2011-11-24 @ 21:46:58
URL: http://nossleumas.devote.se
Postat av: tess

sv; hahah och du bah; ohyes jag är borta ur världshistorien från och med 2011!! :'DD



jag gillade faktiskt din affisch, även fast du kallar det 0 talang, streckgubbar är.. charmiga ;) <3

2011-11-25 @ 23:08:36
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0