sims å sånt

Jaha ja, fredag hejhej. Har spenderat kvällen med ett täcke på golvet framför Idol. De var i Gävle idag men var ju ändå hemma framför teven för man är en lazy fuck som inte orkar gå utanför dörren. Tyckte alla var jättedåliga pga sämst tema. Moby Dick eller vad det var, kom igen liksom, vad är det för nåt???? Dock att Moa sjöng Can't Hurry Love och jag ba ÅÅÅH DEN SJÖNG JOHAN PALM och ba *kände igen koreografin*. Orka att man var tappad när man var 14.

Idag har varit en bra dag i alla fall, trots Idolfailet. Ätit kinesmat med fina tjejer och hängt lite med Sötfia.

Helvete. Glömde vad jag skulle skriva. Hade en världsbäst idé på hur jag skulle fortsätta men glömde??? Är säkert med i ett simsspel och någon raderade min handling, bitch. På tal om sims så är det min plan för helgen - spela så mycket sims som möjligt. Har inte spelat på flera hundra år och det börjar klia i simsfingrarna. Ska göra en ascool sim med ett ascoolt liv och leva lite genom den OKEJ.

 

 

Kollar på Idol å tar egobilder från finaste vinkeln :pPPPpPppp


Kommentarer
Postat av: Matildå

WTF??? smygfota du mig din jävla smygfisare!!!!!

Haha snygg bild på dig EM. profil bild på fejsbok?

2011-11-12 @ 13:21:50
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0