bulle

Jag slutar tio i ett idaaag!!!!!!

Denna lyckan. Dock att jag har matte B snart. Och PROV i matte B på fredag, die. Jag är så jävla kass på matte. Ska dock göra mitt allra yttersta för att klara det så jag ska plugga ikväll. Känner mig jätteduktig eftersom att jag nästan gjorde klart med min bokrecension till engelskan i måndags, FYRA DAGAR INNAN DEN SKULLE IN?!??!?!? När hände detta, när blev jag produktiv guuuu.

Men nu ska vi inte prata mer om skolarbete för det suger ju. Vi kan prata om att jag åt en kanelbulle igår.

 

Ville dokumentera kanelbulledagen 2011 men orkade inte se glad ut pga hade världens sämsta dag. Idag är helt klart en bättre för vår gympa är inställd WOOOHOOOOOO.


Kommentarer
Postat av: sofia

men duuuurååååååå! SÖTIPÖTI NUTTINUTT :D

2011-10-05 @ 21:07:57
URL: http://nossleumas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0