allt är regnbågar

HEJ. Jag är trött. Och i akutbehov av att städa mitt rum. Skulle på riktigt inte bli förvånad om det kom in ett gäng råttor med resväskor och ba "hej får vi sova här?" eftersom de skulle trivas så bra i äckelröran. Tallrikar här och där, kläder på golvet osv. Hittade en päronskrutt som gömde sig under dammet på skrivbordet för ett tag sen också. Spyr av mig själv.

Idag har varit en jobbig dag också. Dålig hårdag, dålig kläddag, dåligt-humör-dag, dåligt allt. Ville inte ens gå upp imorse. Jag ville bara ligga kvar och dregla ner min kudde hela förmiddagen, men det får jag inte på måndagar. Inte heller på tisdagar onsdagar torsdagar och fredagar, men sen får jag dregla loss på helgerna. Japp.

Exakt såhär känner jag mig idag. Exakt på pricken.

Kommentarer
Postat av: linn

hahahahahah råttorna med resväskor <3333

2011-09-05 @ 18:30:49
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0