bollfot

JAG HAR SKRIVIT KLART MITT TAL, YESSSS. Vill bara få det överstökat nu, orkar inte tänka på det. Blir helt nervös av sånt här, hatar att prata inför folk. Kan ju knappt prata i vanliga fall och då blir det inte lättare med 10000 ögon som stirrar på en. Men jag ska klara det, lovar. Tror jag. HUYFGISUO.

Idag spelade vi förresten fotboll på gympan och något coolt hände. Jag gjorde mål. Ett självmål. Ni kan kalla mä Dejvid Beckhäm hörrni, för jag e on fire. Som tur är så tar ingen i min klass fotboll på allvar, herregud om det hade hänt i en annan klass. Alla bara skrattade. SÅ DET VAR JU BRA RÅ. Till skillnad från klassen som spelade fotboll på planen bredvid HAHA. Där var det blod, svett och tårar som gällde. Hardcore.

Nu ska jag träna på mitt tal. Gud hjälpe mig.

Kommentarer
Postat av: tess

sv; hahahah håller meeed du! Det var så jäkla snyggt! ;D

2011-09-22 @ 08:35:12
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Postat av: linn

ahhahahaha, fotbollsproffset!!

2011-09-22 @ 21:42:41
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0