cats in hats

Jag höll tal igår OCH JAG TYCKTE NÄSTAN ATT DET VAR KUL??!? Dock att jag var jättenervös innan, ville kräkas och så. Men så fort jag stod där så glömde jag att vara nervös, konstigt det där. När jag var liten tyckte jag inte att det var farligt alls att stå framför folk och prata, vi har till och med en video där jag är på nån slags tomtegrej med klassen och hade frivilligt sagt att jag kunde vara den som presenterade alla. Liksom..... va. Sen försvann det helt och jag blev ett socialt missfoster :))))

Något som inte är ett missfoster är min sovmorgon. Börjar kvart i ett idag, HELT OKEJ. Dock att jag ska ha matte B. Jag gillar inte matte och andragradsekvationer, tro det eller ej. Prov om två veckor, döda mig. x - 2x + 11 = 0 AAAAAH.

Ni får en bild på mig och Gabbi i hattar pga den är ju jättefin HAHA.

Kommentarer
Postat av: Hej

x=-11 Noob

2011-09-23 @ 16:35:39
Postat av: Hej

x=11 Noob

2011-09-23 @ 16:36:28
Postat av: gabyyyyyyyyy

OJ inge close up alls jöööööö

2011-09-24 @ 03:06:44
URL: http://annahgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0