dear kissemisses

Började dagen med att bli jättejättejättearg. I stugan sover både Gustaf och jag på loftet. Gustaf är morgonpigg och jag är världens dödaste på morgonen. Inte världens bästa kombination. Han satte på teven som var på ca högsta volym, jag vaknade och ville crank a bitch. Alltså på riktigt om ni vill se mig arg så ska ni väcka mig på morgonen. Jag KOMMER att slå er med min kudde, kasta kudden på saker så att de ramlar i golvet, sätta på hög musik och gömma fjärrkontrollen för att försvåra ert TV-tittande.


Igår var jag på fezt. Eller ja. Släktkalas. Inte så mycket alkohol och hångel inblandat med andra ord HAHA tänk om man höll på med sånt.

Okej nej, men det var mycket trevligt. Och så fanns det serpentiner och så. Roligast var när Gustaf bevisade att han behöver joina skinny bitch-klubben genom att gunga sönder en gunga. En gunga som stod på några främlingars gård. Vad förvånade de ska bli när de kommer tillbaka och upptäcker att deras gunga mitt ute i skogen har blivit vandaliserad. De ba ÅH NEJ VÅR SEX SWING.

SKOJADE BARA, LUGNA ER det var en vanlig gunga. Här kommer bilder.







Wilma gjorde illa ögat igår. Sjukt badass såg hon ut.

Kommentarer
Postat av: tess

sv; hahahah ja!! Jag tänkte bah; Och vem tusan ställde den stackras geten på taket? :'D



haha har du en sån ond sida oxå? Okej ska aldrig väcka dig, jag loovar! ;)

Och din katt såg VERKLIGEN ond ut : D <3

2011-09-04 @ 21:20:48
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Postat av: sanna

hahahahah fett arg katt

2011-09-05 @ 17:36:35
URL: http://sannakarlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0