OKEJ RÅ


Men jag meeeenade ju x upphöjt till 2 guuuuuu. Bara det att jag är cp och inte vet tecknet på datorn okej. JAG ÄR INTE EFTERBLIVEN bara nästan.

Kul förresten att min blogg har blivit ett socialt community där vi pratar med varandra. Emliahbook. Snälla nån mer kommentera så jag får något att skriva om!!!!


Jag har ingenting att göra ikväll vilket märks på min blogg pga jag bryr mig om matte helt plötsligt. Sitter och rullar tömmarna och trycker i mig choklad och är avundsjuk på Theres som är i London. Vill också åka till Londooon. Förtjänar det dock inte alls efter att ha varit i USA typ nyss men ändå. Vill. Åka. Dit.

 

VILL ÅKA IGEN AAAAH. Dör dör dör dör älskade New York så mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Första gången gick inte så bra pga var jätteliten och blev jättetraumatiserad"



"Nu borde jag sova pga ska filma någon trafikgrej på stan imorgon."



"Ni får en bild på mig och Gabbi i hattar pga den är ju jättefin HAHA."



pga = på grund av



pga ATT (jag/de/ni/blah)

pga ATT (jag/de/ni/blah)

pga ATT (jag/de/ni/blah)



"Snälla nån mer kommentera och klaga på nåt så jag får något att skriva om!!!!"

2011-09-23 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0