DUKTIG JAG E


Gjorde klart min engelskauppgift ikväll. Vet inte ens var den viljan kom från. Hade lust att skriva på engelska????? Har inte gjort det på riktigt sen i nian och då hade jag IGCSE som var så svårt att jag ville spy (FAST FICK JU A* PÅ CAMBRIDGETESTEN MEN DET BEHÖVER VI JU INTE TA UPP HEHEHEHE) så det här kändes roligt i jämförelse??? Särskilt eftersom att uppgiften handlade om Bridget Jones. Älskar filmerna. Älskar böckerna. Löööööööv is in the house tonight alltså.

Nu ska jag försöka läsa min engelskabok också. The Hunger Games. Alex Day har pratat om den här boken och sagt att den är bra så nu har jag megahöga förväntningar okej. Plus att det är ett citat av John Green på baksidan!!!! Älskar John Green. Är ett ett citat från Stephanie Meyer också vilket också är lite halvt exalterande trots att hon är sämst på att skriva.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0