har befriendat kinzoz

Har sett Kenza nu. Har varit tillräckligt nära för att spotta på na. Inte för att jag vill göra det, utan mest för att jag och Sofia diskuterade huruvida vi skulle kunna spotta på folk som stod nedanför oss där på gallerian. Vilket tjusigt ord förresten. GALLERIAN. Tänk er med riktigt präktig stockholmsdialekt. Gallerian nian i Gävle, wooooooho. Ze plaze where all ze thingz go down yao. Okej nej, ingen kallar det för det, men det skulle kunna kallas det eftersom att Kenza och Andreas Wijk röjde loss där idag.

Fick dock asont i fötterna av att stå och glo i flera timmar men det var ju roligt att vara inom spottavstånd av Kenza Zouiten, typ. Nästan.


ZOOOOOOOMADE IN PÅ KINZOZ.

Kommentarer
Postat av: Julia

... varför har jag känslan av att hela gävle var där utom jag?

2011-09-08 @ 14:59:11
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/
Postat av: linn

HAHAHAHHAHA KENZOS.......

2011-09-12 @ 21:26:05
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0