hej jag älskar dig för att du kommenterar


Älskar kommentarer. Vi borde göra det här oftare, ni och jag. Ni kommenterar och jag svarar. Dock att ni jättegärna får skriva vem ni är och så för ni vet ju precis vem jag är så det är liksom bara rättvist om ni fattar vad jag menar okej, bra.

Nu ska jag förklara detta. Min mamma har redan tagit upp det här med mig och ba *stört sig på det*. Och tro det eller ej, men jag VET att det ska vara "pga att" och skulle aldrig skriva fel på ett skolarbete eller så. Meeeeen... jag gillar att skippa "att". Det är min enda förklaring. Bra förklaring va. Japp. Plus att det här är det enda stället där jag kan skriva precis vad jag vill utan att en lärare ska utvärdera det. Och det gillar jag.

Dock att jag inte fattar vad du menar med jag/de/ni/blah???? Mu?


Kommentarer
Postat av: Hej

Det här är en kommentar. Nöjd?

2011-09-24 @ 00:05:25
Postat av: linn

hihi du är emelie!!!

älskar dina blogginlägg.. hahhahaha

2011-09-24 @ 09:48:14
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: Matilda

den nya header bilden var ju skit söt :D

och kommentera min blogg du med! ;)

2011-09-25 @ 16:35:53
URL: http://mbln.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe tack för förklaringen. Menade "pga -> att jag <- ska filma någon trafikgrej på stan imorgon"



Förstår för övrigt precis vad du menar :)

2011-09-25 @ 16:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0