helvetesdag

Åååååå denna dagen alltså. Den här slår alla andra dagar hela den här veckan. Har haft svinont i magen, matte B med världens konstigaste lärare, det har regnat hela dagen, och jag gick till ett ställe där jag vill ha APU och det var osäkert om jag skulle kunna vara där och åååååå. Dör ihjäl här.

Förhoppningsvis blir dagen bättre när jag får se Kenza HAHA. Hon kommer att komma som en ängel och lyfta upp mig och ba NUUUU SKA DU INTE DEPPAAAA ELLÖR och så kommer vi flyga iväg tillsammans i glädje till lilleputtland där vi får lära oss att bygga barkbåtar av svinhår.

Eller så är det bara i min fantasi som det händer.


Kommentarer
Postat av: linn

AHHAHAHAHAHAHHAHA älskar kenza mitt i havet!!

2011-09-12 @ 21:24:09
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0