marry me molly

Derp.



Gooookväll kära medborgare av emliahstad. Ikväll har jag endast ett mission: äta kakor som legat i frysen sedan i somras utan att tänderna går av. Mina tänder har faktiskt gått sönder flera gånger, dock att det har varit mjölktänder dårå, men eftersom att jag tappade den sista för två år sedan såååå det var liksom ganska nyligen.

I alla fall så vill jag bara säga att jag skulle vilja fria till Molly i Idol. ALLTSÅ HUR BRA VAR HON INTE IKVÄLL. Vill leva resten av mitt liv tillsammans med hennes röst. Den måste vara gjord av tigerungar och choklad, så bra är den. Alla andra var bara jättedåliga i jämförelse. Och hon som sjöng Whtney Houston?!??!?? Hur dum får man bli, guuuuuu. Så dåligt och pinsamt och dumt.

Vill också informera om att jag nästan är ledig imorgon. NÄSTAN. Går nästan på Thorén alltså.

Kommentarer
Postat av: Matilda

"Den måste vara gjord av tigerungar och choklad" hahahhahahha vart får du allt ifrån? :'D

och jaaaaaa fan vad bra hon var! Satt typ och flina lika fult som bard gjorde! hihihihi

2011-09-29 @ 22:28:51
URL: http://mbln.blogg.se/
Postat av: linn

haha oh, nästan på thorén, då är man bra ;)

2011-10-01 @ 02:16:25
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0