sjuk i huvvet ba

Mår så dåååååligt. Är förkyld IGEN är detta ett skämt eller. Var ju nyss dödssjuk, ska jag behöva vara det igen nu elleeeeer. Bet dock ihop hela dagen och klädde ut mig osv i skolan. Är så yr i huvudet att jag råkade skriva in min bankkod istället för portkoden när jag skulle in i vårt hus. Inte för att det är något som inte skulle kunna hända när jag är frisk, men det är ändå illa illa illa.

Imorgon är jag ledig pga min APU börjar först nästa vecka. JAPP JAG HAR APU NU YES. Conny fixade till mig, något med GIFs webbtv. Bara därför kommer jag helt säkert få ett ja från alla jag har frågat, bara för att komplicera situationen eftersom att världen hatar mig. Men det är en extremt stor lättnad att slippa tänka på APU-platsen hela tiden.

Stillbild från vår film i inlägget nedanför. Sjukt mycket fotomodell man är alltså.

Kommentarer
Postat av: linn

hahahahaha, älskar bilden!!

2011-09-12 @ 21:22:31
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0