glasets öga

Hejsan på er kissemissar. Jag sitter här och ragear över nya facebook, sådär som man gör så fort det blir något nytt och man inte hänger med i svängarna. Förstår inte varför jag ska behöva veta vad alla lyssnar på för musik på spotify. Ba JAAA JAG FATTAR, DU LYSSNAR PÅ NÅT SOM INGEN HAR HÖRT TALAS OM FÖRUT, DU E COOL, OKEJ. Vill inte veta. VILL. INTE.

I alla fall så funderar jag på att skaffa nya glasögon. Eller förresten, jag SKA skaffa ett par nya glasögon. Måste bara ta mig i kragen och hämta ut receptet till dem hos optikern. Låter som att jag ska baka en ögonpaj, men nej det ska jag inte.

Jag gillar Fredrik Wikingssons glasögon mucho. Kolla bara på karln i de där bågarna, ojojoj vilken man.

 

Om vi tänker bort Filips hästgarv på den här bilden och koncentrerar oss på the beauty of Fredriks brillor. Ohlala mmhmhm.


 

Eller så blir det kanske ett par såna här töntiga. Töntbrillor. Som KassemG♥♥♥♥♥♥♥

 

 

 

Eller kanske såna här jättesnygga rosa jävlar. MEN VÄNTA DET DÄR ÄR JU JAG HAHAHAHA FIN.

 

Slutsats: glasögonens konung e jaaaag.


Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha jaa? Den är ju de ;D

2011-09-29 @ 13:29:26
URL: http://nossleumas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0