why art thou

Är i skolan och ska ha svenska om en timme. Vi tittar på den moderna versionen av Romeo och Julia. Tycker att de kunde ha gjort språket modernt också, fattar nada. Dock att Leonardo DiCaprio är med i den vilket distraherar mig hela tiden. ORKA LYSSNA PÅ SHAKESPEARE DÅ LIKSOM (obs var tvungen att googla stavningen på shakespeare pga är ett fail). När man kan titta på Leonardos fejs.

Förresten kan vi prata om att mina föräldrar ska gå på Monthy Pytons Spamalot i Stockholm och jag får inte följa med. Är så ledsen över detta eftersom att min prins Johan Glans är med i den. Älskar Johan Glans mer än godis. Vill också skratta. Buhuhu tyck synd om den lilla bortskämda flickan nu.


Alltså. Döda mig...

 

...och jag dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0