macvald



Jag ska nog gå och lägga mig nu men jag ville bara lägga upp den här för att ni borde titta på den. Varför? BECAUSE PJ. That's why. Ok Emelie gå och lägg dig bara.

NEJ, för att först ska jag berätta om min depression över att min macbook är en bitch och att jag därför är tvungen att skriva detta från min PC som är segare än en enbent snigel. Ännu mer deprimerad blir jag över det faktum att det är mitt fel. Jag råkade spilla ut vatten på den i min feberyra så nu åker musen runt och gör som den vill. Ops. Detta har dock hänt två gånger förr och då har den lagat sig själv efter ett tag MEN TÄNK OM DEN INTE GÖR DET DEN HÄR GÅNGEN åh gud. Lämna mig inte. Håll dig borta från ljuset Sigurd Macvald.

Jag har redan gjort allt jag kan (dvs skruvat loss locket under datorn och blåst in som en galning och låtsats som att jag vet vad jag gör) så nu är det upp till ödet. Wow dramatiskt. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0