my blog is an inconsistent piece of shit but at least i have fun

 

Ok så jag sitter vid min stenåldersdator igen och hittade denna bilden. Alltså. Jag har ingen aning. Vad är detta. Det finns endast en person jag kan komma på som skulle ha kunnat ritat något sånt här och det är min bror, MEN NÄR HAR HAN GJORT DETTA. Fattar ingenting. En flygande bäver och en person utan arm. Okej.

 

I alla fall så vill jag prata om det nya expansionspacket som har kommit ut till sims 3. KÖP DET FÖR GUDS SKULL FÖR DET ÄR HELT OTROLIGT BRA. Fortsätt så sims. Hittills har jag bara gillat tre av expansionspacken. Jag gillar Kvällsnöjen, dock att det är sjukt segt pga alla blir kändisar även om man inte vill det och tunnelbanesystemen och hela grejen med höghus och hissar är också jätteirriterande. Men det här nya "I Rampljuset" är helt underbart och perfekt. Det allra bästa är att man får en ny stad som heter Starlight Shores, och bara det namnet gör mig glad i själen. Sen så gör det ju inget att staden är snygg också. Hittills har allt varit bra. Allt. ALLT. AAAH.

 

Förlåt om ni inte spelar sims men jag behövde få utlopp för mina simskänslor. DE SPRÄNGS ANNARS.

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHHAHAHA SIKKEN NÖRD DU ÄR EMELUUU!!!

2012-04-10 @ 23:29:36
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0