feelin' fine

HAHAHAHAHA jag har en skavsår på foten och nu har min strumpa fastnat i såret och jag orkar inte. Jag kommer inte få bort strumpan och så kommer såret läka ihop med den så den blir en del av mig som en grå extrahud förevigt. Jag kommer bli tvungen att ha strumpor ovanpå min strumpa och så kommer alla skämta om strumpception och jag kommer inte skratta för jag har en strumpa faSTVÄXT PÅ MIN FOT GUUUU.
 
Jag berättade för Gustaf och han tänkte börja dra i den och jag ba NEJ ÄR DU TOKIG DET GÖR ONT AAAH och grät i tio timmar. Jag har fortfarande inte fått bort den och detta är oroande. Om det gråa börjar blanda sig med min hud så kommer jag smälta ihop till en liten pöl och dö strumpdöden.
 
Önska mig lycka till i livet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0