getting older is scary can i stop

Mamma började jobba igen idag och Gustaf har isolerat sig i sitt rum så därför dansar jag ensam runt till Ziggy Stardust ute i köket och hoppas att alla grannarna på andra sidan gatan ser mig drop it like it's hot. De får gärna kasta över dricks genom fönstret, det vore helt ok, men ingen gör det och jag vet inte varför.
 
Tidigare idag körde jag i trafik för första gången. I ETT INDUSTRIOMRÅDE. När jag först stod där vid vägkanten och skulle köra iväg och såg lastbilar svischa förbi så trodde jag att jag skulle dö. Livet passerade framför mina ögon, fast jag såg mest bara datorskärmar och chipspåsar. Jag dog inte som tur var, det gick bra faktiskt. Fick bara två motorstopp så imorgon kör jag upp. KÖRKORT!!!!!!! YES!!!!!! Ne. Jag är inte ens 18. Om två månader, då är jag 18, trots att jag typ nyss föddes.
 
 
Jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0