i'm brave but i'm chicken shit

Jag bloggar inte mycket nu men oroa er inte, jag är bara upptagen med att ligga i min säng och rulla runt i min slutet-av-sista-sommarlovet-ångest. Jag försöker att inte göra något alls just nu eftersom att så fort skolan börjar så kommer det vara slut med det och jag måste plugga och vara i skolan och allt jag kommer vilja göra är att göra ingenting. Så det håller jag på med nu. Det och att titta på One Direction-videos och dregla över deras ansikten. Det är som om någon har dränkt alla fem i perfektion och allt jag vill göra är att skada dem för jag VILL INTE tycka om dem, men åh. JAG MENAR TITTA PÅ DEM. BARA TITTA PÅ DEM.
 
Tycker dock så synd om killarna där bakom som står med sina instrument och inte syns alls. Det ödet liksom. Fem tonårskillarkillar står och sjunger i fem sekunder var och tusen tonårstjejer jublar medan instrumentkillarna står där bakom och studsar hela tiden utan att någon märker att de står där. Naw, det låter ungefär som mitt liv.
 
Imorgon ska jag till frisören och som vanligt har jag ingen plan alls. Förra gången slutade det med att jag hade jättekort hår och sen dess har jag inte klippt mig eftersom det inte direkt har behövts pga kort kort kort. Men nu är det dags och jag vet inteeeee. Får ångest av mitt hår eftersom det aldrig samarbetar. Allt det vill göra är att stå upp åt alla olika håll och det spelar ingen roll hur mycket jag skriker SITT och försöker ge det levergodis, det bara fortsätter dansa runt. Så vi får se. Det kanske blir en tuppkam eller helflint den här gången.

Jag tänker avsluta detta osammanhängande inlägget med en bild jag tog på Sofias hund där han ser ut som en gubbe.
 
 
NAWWWW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0