sluta spionera på mig

Min statistik har gått upp och jag vet inte om det är för att jag börjar skolan igen imorgon så folk från skolan går in här och tittar eller vad det är som händer, för hela sommaren har min statistik stått still och nu ba SWOOOOSH. Nu överdriver jag. Jättemycket. Det handlar fortfarande om låga siffror, men man kan ju få drömma om popularitet i alla fall.
 
I vilket fall så känner jag inte så mycket inför att börja skolan. Det enda som får mig att vilja skjuta mig är att gå upp alldeles för tidigt varje morgon, stressa ihjäl mig och komma till skolan försenad och ful ändå. Good times. Men jag vet inte, jag verkar undermedvetet ha bestämt mig för att jag inte bryr mig, vilket är konstigt för jag har alltid ångest över minsta lilla. Det kan vara för att jag är glad över att vi ska åka och hämta en liten kattunge på fredag. Den ser ut ungefär såhär:
 
 
Alltså den till vänster. Vet inte vad det är för fel på den till höger.

Kommentarer
Postat av: säääääni

Kan vara för att din blogg är den roligaste som finns!!! ;)

2012-08-22 @ 21:47:04
URL: http://sannakarlborg.blogg.se
Postat av: Matilda

Det är nog för att jag precis kommit hem ifrån Turkiet <3
NEJ MEN GÖÖÖÖÖÖD VILKEN GULLIPLUTTINUTTISÖÖÖÖTT!! ta med han/hon till skolan på måndag!

2012-08-22 @ 21:47:54
URL: http://mbln.blogg.se
Postat av: Anonym

joo men du måste försöka emelu! förståååå vad gulligull att ha en liten misse i klassrummet! <33

2012-08-22 @ 23:56:45
Postat av: sofia

naaaawww!!!

2012-08-24 @ 09:19:40
URL: http://sofiasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0