DETTA INLÄGGET ÄR ETT MEDDELANDE TILL MIN FARMOR

Hej farmor. Jag vet inte om du kollar din telefon tillräckligt ofta för att jag ska kunna skicka ett MMS till dig, men jag har hittat en väska som jag önskar mig i julklapp och jag vill att du ska veta hur den ser ut och eftersom jag inte vet när jag kommer träffa dig nästa gång så jag lägger upp en bild på den här. Den finns på Eurosko i Valbo och ser ut på det här viset:
 
 
Jag blir mycket lycklig om jag får den av tomten, vi ses snart, puss och kram!!!!
 
När jag visade Gustaf den här bilden så sa han bara "du gillar alltid de värsta sakerna". ALLTSÅ. En vacker dag ska jag tvinga på honom en gnommössa och hipsterbrillor och göra honom till en miniemelie, mmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0