@ martinaz huz

Är hemma hos Martina och har tagit över hennes macbook. Den är mycket renare än min, herregud. Min är full av smulor och skit, men den här är ren och blank och fin. Undrar om hon skulle märka om jag bytte ut våra datorer???? Antagligen.
 
Vi har gjort trillingnötter. Mmmmm, diabetes. Jag lyckades bränna mig på tummen så nu har jag en stor fet blåsa där som jag känner av varje gång jag trycker på mellanslag. Härligt. Om den spricker kommer jag dö av äckel.
 
Förresten så kanske ni ser att jag har gjort om bloggen. Det är inte klart än så det är lite kaoz. Jag satt i fyra timmar igår och flyttade om i koderna:)))) DEDICATION.
 
 
Jag ger er en felvriden bild på mig och mamma för det var det enda jag hade i arkivet. Är vi inte vackra så säg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0